Na czym polega marketing telewizyjny? Przede wszystkim przejawia się on w blokach reklamowych. Każdy z nas chyba ogląda telewizję, orientuje się więc zatem również tym, jak często pojawiają się w niej reklamy. Na niektórych kanałach można je spotkać właściwie zawsze, bez producent radiatorów względu na to, czy właśnie trwa film, czy też się skończył, na innych przestrzegana jest jeszcze reguła, że blok reklamowy puszczany jest po filmie czy też jakimkolwiek programie. Czyli, nie przerywa się w połowie projekcji. Jakiejkolwiek by jednak polityki nie słoiki dla pszczelarzy przyjąć, rezultat powinien być podobny. Taki mianowicie, żeby produkt skierować w stronę odbiorców, żeby ich zainteresować nim do tego stopnia, aby zechcieli poświęcić mu chwilę uwagi. Żeby zastanowili się, czy przypadkiem nie będzie im coś takiego potrzebne albo, kiedy już pójdą do sklepu, żeby stanęli chwilę przy półce z danym produktem i przypomnieli sobie, że widzieli go na reklamie. Sukces w tym momencie będzie murowany – i o to dokładnie chodzi właśnie w marketingu internetowym.
Marketing telewizyjny
Zobacz stronę autora: Trening interpersonalny Tychy